Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Weekendowe atrakcje w galeriach handlowych

Redakcja
Jarosław Jakubczak / Polska Press Grupa
Na weekendowe atrakcje nie można narzekać. Wrocławskie galerie handlowe przygotowały niesamowite niespodzianki dla dzieci, smakosze będą mogli kupić francuskie delikatesy, a miłośnicy kina wygrać dwa tysiące biletów.

Wampiry i mumie
W sobotę, 10. października, od godz. 11:00 do 18:00 w Magnolia Park pojawią się bohaterowie popularnego filmu „Hotel Transylwania 2”, otwierając jesienny sezon w kinie Helios. Dracula i Mavis przygotowali dla dzieci moc atrakcji.

Fani filmu zostaną przemienieni w wampiry i mumie w Gabinecie Transformacji Doktora Frankensteina i zwiedzą Zamek Krzywych Zwierciadeł. Będą mogli też uczestniczyć w warsztatach kulinarnych i zajęciach plastycznych, w czasie których stworzą z różnych materiałów ulubione postaci, a także wezmą udział w konkursie z nagrodami. Tego dnia zostanie wyemitowana pierwsza część bajki.

Ponadto centrum handlowe oferuje najmłodszym rozrywkę w sali zabaw Labibu i na odnowionym placu zabaw.

POLECAMY: Weekend pełen atrakcji dla dzieci (WYDARZENIA)

Bon appétite
Do 18. października w E.Leclerc potrwa festiwal francuskich smaków. Tradycyjne sery i wędliny, regionalne przetwory i najróżniejsze przysmaki będą w sprzedaży w specjalnych cenach.

Wykwintna kuchnia francuska cieszy się znakomitą sławą, dlatego supermarket prezentuje nowe produkty, takie jak oryginalna musztarda Dijon, krem z kasztanów, konfitury bez konserwantów czy alzacki pasztet z foie gras. Na deser polecane są ciasteczka maślane Palets Bretons czy biszkopty Chamonix.

Darmowe bilety do kina
W październiku Arkady Wrocławskie przygotowały dla swoich klientów atrakcje w postaci 2000 pojedynczych biletów do Multikina. Każdy, kto zrobi zakupy za minimum 150 zł, może wziąć udział w promocji „Polowanie na stylowy październik”. Wystarczy okazać w kasie paragon za zakupy, by otrzymać bilet na film. Miłośnicy kina mogą wykorzystać bilety do 23 grudnia.

Rozszerzona oferta
W Pasażu Grunwaldzkim pojawiły się trzy nowe marki. Firmy Monnari, Esotiq i Ziaja otwierają swoje podwoje dla klientów centrum handlowego.

Nowa kolekcja modnych polskich ubrań, rodzime kosmetyki i dermokosmetyki, a także bielizna dla kobiet i mężczyzn oraz piżamy i szlafroki powinny zadowolić najbardziej wymagających konsumentów.

ZOBACZ TAKŻE: Pasaż Grunwaldzki ma trzy nowe marki (FOTO)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto