Śląsk Wrocław zaprezentował drużynę na sezon 2019/2020. O godz. 15.30 na murawę Stadionu Oporowska po kolei wybiegali członkowie sztabu szkoleniowego oraz piłkarze w nowych strojach. Uwagę kibiców przykuwała reklama na ich froncie, a raczej jej brak.
Jako że umowa z firmą bukmacherską FORbet nie została przedłużona, a nowego sponsora, który reklamowałby się w najbardziej eksponowanym miejscu na koszulkach jeszcze nie ma, klub udostępnił je fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.
- W sytuacji, gdy trwają jeszcze rozmowy z potencjalnymi sponsorami głównymi klubu, z dużą radością przekazujemy miejsce na przodzie koszulek meczowych Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Czujemy się zaszczyceni, że w ten sposób Śląsk ponownie może zaangażować się w promowanie realizowanych przez nią idei – podkreśla Piotr Waśniewski, prezes Śląska Wrocław.
Prezentacja drużyny, poprzedzająca ostatni przedsezonowy mecz kontrolny z Wartą Poznań, przyciągnęła na trybuny Stadionu Oporowską liczną publiczność. Zajęta była niemal cała kryta trybuna, ciągnąca się wzdłuż linii bocznej.
Atmosfera była bardzo dobra - nie brakowało zdjęć z piłkarzami, rozdawania autografów pod płotem oddzielającym trybuny od boiska, punktów gastronomicznych i atrakcji dla najmłodszych, którzy chętnie brali udział w konkursach z nagrodami.
Punktem kulminacyjnym prezentacji były przemówienia trenera Vitezslava Lavicki oraz Krzysztofa Mączyńskiego, który oficjalnie został nowym kapitanem Śląska Wrocław.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?