Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Skuteczne pozycjonowanie sklepów metodą na większą sprzedaż

materiał partnera

Obecnie niemal każde przedsiębiorstwo inwestuje w działalność internetową, dlatego też w wielu branżach rozwinęła się spora konkurencja, której nie sposób wygrać nie uciekając się do odpowiednich zabiegów marketingowych. Sklepów online wciąż przybywa niczym grzybów po deszczu. Pojawia się więc pytanie, jak w dzisiejszych realiach rynkowych zapewnić sobie wyższą sprzedaż? Poniżej postaramy się przekazać wam sprawdzone recepty na podniesienie efektywności.

SEO, czyli uniwersalny środek do dominacji

Aby zdeklasować rywali zajmujących czołowe miejsca w wyszukiwaniach Google dotyczących twojej branży musisz najzwyczajniej zrobić to, na co oni zdecydowali się dużo wcześniej. Mowa oczywiście o podjęciu się skorzystania z popularnej i nadzwyczaj skutecznej usługi Search Engine Optimization. Pozycjonowanie, bo tak określa się te działania, to ogół akcji, jakie należy wykonać, aby awansować w rankingu wyszukiwarki przy odpowiednich słowach kluczowych. Najczęściej oznacza to dogłębne przemodelowanie witryny pod względem jej architektury, prezentowanej zawartości oraz szeregu technicznych parametrów związanych z funkcjonowaniem WWW. Po dobrze wykonanej optymalizacji możemy liczyć na to, że w rezultatach wyszukiwania określonych słów kluczowych znajdziemy się w pierwszej trójce wyników Google. To właśnie w pierwsze trzy pozycje rezultatów najczęściej celują specjaliści z dziedziny SEO, ponieważ wedle badań są to lokaty, na które internauta najbardziej zwraca uwaga a jednocześnie te, którym najbardziej ufa – tłumaczy nam specjalista do spraw pozycjonowania z afterweb.pl

Zalety pozycjonowania i inne sposoby na promocję

Jeśli zgodnie z umową nasza agencja marketingowa zapewni witrynie jedno z pierwszych miejsc w wyszukiwarce możemy być pewni, że do naszego sklepu zawitają ogromne rzesze nowych klientów gotowych na udane zakupy online. Matematyka jest prosta, im większy ruch w serwisie, tym więcej użytkowników decyduje się na skorzystanie z naszych produktów lub usług. Pamiętajmy jednak, że chociaż pod względem trwałości efektów kampanii oraz jej opłacalności SEO sprawdza się najlepiej na rynku, jego odpowiednie wdrożenie może zająć fachowcom nawet do kilku miesięcy. W tym czasie warto na przykład zdecydować się na pomocniczą formę promocji w sieci, taką jak choćby linki sponsorowane Adwords. Jest to rodzaj wykupionej wcześniej reklamy, która zapewnia naszej działalności e-commerce szybki dostęp do pozycji w opłaconych wynikach wyszukiwania. Skutek zamówionej kampanii możemy zaobserwować już po 15 minutach od jej zaprogramowania w narzędziu. Ponadto, możemy dopasować takie aspekty akcji marketingowej jak target, pora wyświetlania reklamy oraz rodzaj rozliczenia (za wyświetlenia, za „milę” bądź za kliknięcia). Jeśli mamy zamiar sprzedawać swój asortyment w sieci, zdecydowanie powinniśmy bliżej zapoznać się z opisanymi metodami działania.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto