Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Show Radia Zet i TVP2. Kto zyskał więcej: Łódź czy Manufaktura?

Anna Pawłowska
Scena w Manufakturze prezentowała się imponująco
Scena w Manufakturze prezentowała się imponująco Artur Kostkowski
Rzadko w Łodzi oglądamy takie koncerty, jak niedzielny show Radia Zet i TVP2, celebrujący 588. rocznicę urodzin miasta. Były gwiazdy, była transmisja w telewizji, podobnie jak w sylwestra 2009/2010, kiedy show dały Doda i Maryla Rodowicz. Rzadko Łódź ma okazję do takiej promocji.

Pojawiły się jednak głosy, że nie była to promocja Łodzi, tylko Manufaktury, a koncert utrwalał opinię, że w Łodzi atrakcyjna jest tylko Manufaktura.

Miasto na koncert wydało 200 tys. zł. Jak przekonuje Mariusz Woźniczka, dyrektor komunikacji produktów Eurozet, organizatora koncertu, kwota ta stanowi jedną czwartą koncertowego budżetu. Manufaktura, która niewątpliwie promowała się poprzez to wydarzenie, też była jednym ze sponsorów koncertu.

- W zeszłym roku miasto wydało na koncert, także organizowany przez Radio Zet, 500 tysięcy złotych. W tym roku 200 tysięcy. Tylko dlatego mogliśmy zapłacić mniej, że drugie tyle dołożyła Manufaktura - mówi Bartłomiej Wojdak, szef wydziału promocji Urzędu Miasta Łodzi. - Koncert nie miał na celu wyłącznie promocji miasta. Chodziło nam także o zapewnienie godziwej rozrywki łodzianom przy okazji urodzin miasta.

- Manufaktura jest perłą Łodzi, mówię to i jako łodzianin, i jako jeden z dyrektorów Eurozet - przekonuje Woźniczka. - Jeśli chcieliśmy zrobić koncert, który ma pokazać nasze miasto od najpiękniejszej strony, wybór Manufaktury był oczywisty. Każdy, kto przyjeżdża do Łodzi, się nią zachwyca.

Jakości samego koncertu najlepiej bronią jego widzowie, którzy stali pod sceną mimo ulewnego deszczu.

Usłyszeliśmy Lady Pank, Wilki, Wet Fingers, Andrzeja Piasecznego, Aloe Blacca, Milow i chór "Bitwy na głosy" bez lidera, czyli Piotra Kupichy z zespołu Feel.

Wokalista nie dotarł do Łodzi ze względu na fatalną aurę.

Czytaj także: Przenośne planetarium stanie na parkingu CH Tulipan

od 7 lat
Wideo

echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Show Radia Zet i TVP2. Kto zyskał więcej: Łódź czy Manufaktura? - Łódź Nasze Miasto

Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto