Wyzwanie Pepsi, polegało na zaprojektowaniu oryginalnej puszki Pepsi. Z prawie 7300 propozycji jury z projektantem Maćkiem Sieradzkym na czele wybrało 3 najbardziej kreatywne projekty. Zwycięskie projekty już w czerwcu pojawią się jako limitowana edycja puszek Pepsi o pojemności 500 ml dostępna w sklepach w całej Polsce! Dodatkowo laureaci konkursu spędzą dzień z Maćkiem Sieradzkym w jego butiku w Warszawie, gdzie wspólnie z nim stworzą T-shirty inspirowane projektami puszek.
PUSZKI PEPSI WEDŁUG PROJEKTU DOLNOŚLĄZAKÓW:
Mateusz Mirocki z Wrocławia zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez Maćka Sieradzky’ego dla aplikacji Projekt Pucha. - Gdy zobaczyłem rysunki statku, roweru czy rakiety, od razu pomyślałem, że pokażę Pepsi jako napój na każdą okazję: na wakacje, wycieczkę za miasto czy wyprawę w kosmos – powiedział Mateusz. Do projektu dodał także kolorowe, dynamiczne napisy.
Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim przyznaje, że projektując puszkę Pepsi myślami była już na wakacjach. - Dowiedziałam się, że puszki z limitowanej edycji będą w sklepach już w czerwcu. Pomyślałam więc, że stworzę puszkę, dzięki której każdy oderwie się od rzeczywistości i pomyśli o wakacyjnych wyjazdach – wyjaśniła Sylwia.
Trzeci z wyróżnionych projektów pochodzi z Warszawy i jest autorstwa Krzysztofa Oleksiaka.
___________________________________________________________________________________
**
ZOBACZ RÓWNIEŻ: WIELKI SUKCES 15-LATKI Z LEGNICY. ZAGRA W CARNEGIE HALL:**
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?