- To kolejne porozumienie o współpracy z siecią handlową, które podpisujemy. Partnerstwa, nad którymi pracujemy, będą wzmacniać naszą infrastrukturę – zapewniając naszym klientom dogodne lokalizacje. Paczkomat przy sklepach czy na stacjach benzynowych jest naturalnym uzupełnieniem oferty i pozwala sieciom handlowym na dodatkowe przewagi konkurencyjne. Dlatego mamy tak wiele zgłoszeń i zapytań w tym obszarze. Liczymy na szybką finalizację prowadzonych rozmów, a rozstawienie kolejnych maszyn realizujemy nawet w ciągu kilku tygodni od zakończenia formalności. Wiemy, że klienci sami zwracają się do sieci z prośbami o postawienie Paczkomatu® InPost – my też dostajemy liczne zapytania ze wszystkich regionów Polski. Staramy się odpowiedzieć na potrzeby Polaków w obszarze szybkich i wygodnych dostaw przesyłek, stąd tak dynamiczny rozwój naszej infrastruktury – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.
Od stycznia do września br. InPost dostarczył ponad 53 mln przesyłek, czyli o 48,8% więcej rok do roku – w tym Paczkomaty® notowały wzrost o 49%, a kurier InPost o 48%.
- Dino dynamicznie rośnie, w ciągu ostatnich 3 lat otworzyliśmy 432 sklepy, a w okresie ostatnich 12 miesięcy 177. Obserwujemy zmieniające się potrzeby klientów i dostosowujemy do nich model działania sklepów czy asortyment. Paczkomaty będą dodatkowym udogodnieniem dla naszych klientów. Będziemy obserwować ich reakcje i zainteresowanie nowym rozwiązaniem – mówi Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska S.A.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?