"Wizerunek firmy PRL", "Do roboty już bez IQ" i "Pyrrusowa klęska" - to tytuły najnowszych singli z nowego projektu L.U.C-a.
- Musimy pamiętać nie po to, by nienawidzić Rosjan czy Niemców, lecz by przez historię uczyć się lepiej decydować o przyszłości. Ważne jest też, by docenić ten piękny bajzel, w którym przyszło nam żyć. W czasach, kiedy największymi bohaterami stają się zidiociałe postaci z kreskówek i tandetne amerykańskie kino akcji, nasza fascynująca legenda 39/89 przestaje istnieć w świadomości młodych ludzi - mówi o idei projektu L.U.C.
Film "39/89 Zrozumieć Polskę" trafi nie tylko do kin studyjnych. Zobaczymy go również na ekranach multipleksów. - To przedsięwzięcie na ogromną skalę - zapewnia Marcin Kobylecki, producent.
- Twórczość L.U.C.-a jest bardzo ambitna, trafia do wysublimowanych słuchaczy. Myślę, że ten album pozwoli na dotarcie do mas. A L.U.C. to naprawdę zdolny chłopak - dodaje.
Album pojawi się w sprzedaży dopiero 17 września, w 70. rocznicę napaści ZSRR na Polskę, i będzie miał swoją premierę na Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni. My już teraz prezentujemy Wam utwory z tego albumu.
Czytaj też:
ZAPRASZAMY! PHOTO DAY 5.0 - 5 WRZEŚNIA, STARA PIEKARNIA MAMUT PRZY UL. SIENKIEWICZA |
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?