W połowie 2012 roku kolejarze najpierw zamknęli podziemny tunel łączący dwa perony stacji Wrocław Mikołajów. Rozpoczął się wielki remont peronów i przejścia.
W kwietniu zaczął się remont peronu numer 1. Podróżnych obsługuje tylko peron numer 2, na który nie można dojść od hali dworca. Po zakupie biletu trzeba udać się na spacer naokoło do wejścia od ul. Legnickiej. Choć roboty na peronie są już na ukończeniu, dużo do zrobienia pozostało jeszcze przy podziemnym przejściu.
Najpierw kolejarze jako termin zakończenia robót podawali koniec 2014 roku. Wszystko wskazuje jednak na to, że prace opóźnią się co najmniej o kilka miesięcy. Jednocześnie PKP PLK wzmacnia wiadukt kolejowy nad ul. Legnicką, co z kolei utrudnia życie kierowcom. Przebudowywane jest całe torowisko. To część remontu trasy kolejowej Wrocław - Poznań. Po skończonych pracach pociągi pojadą do Poznania znacznie szybciej.
Przejście podziemne po modernizacji będzie lepiej oświetlone i szersze. Na peronach mają się pojawić podjazdy dla osób niepełnosprawnych, wiaty i zegary.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?