Mieszkańcy powiatu po pomoc mogą się zgłaszać do Powiatowego Rzecznika Konsumentów z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38. Porady udzielane są pod numerem 74 832 36 60, mailowo pod adresem [email protected] oraz osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.30.
Bezpłatną poradę prawną można także otrzymać wysyłając e-mail na adres [email protected] Ogólnopolskie Konsumenckie Centrum E-porad zostało uruchomione przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich we współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów i stanowi wsparcie dla lokalnych rzeczników konsumentów.
- Często nie mamy pewności, jak się zachować, kiedy źle potraktowano nas w sklepie, wykonawca mebli kuchennych wziął zaliczkę i zniknął, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji butów bądź cieknącego czajnika elektrycznego. W tych i wielu innych sprawach możemy e-mailowo zwrócić się o poradę do specjalistów ze Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. I co ważne, taka porada zostanie udzielona bezpłatnie każdemu konsumentowi - mówi Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich prowadzącego Konsumenckie Centrum E-porad.
- Zgłaszane do Centrum sprawy mogą dotyczyć różnych problemów konsumenckich. Odpowiedzi pomogą nam lepiej poznać nasze prawa oraz możliwości realizowania roszczeń. W skomplikowanych przypadkach dowiemy się, gdzie jeszcze możemy szukać pomocy – mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?