Na stanie biura są: siedem telefonów komórkowych, urządzenie GPS, laptop, płyty CD z muzyką (ok. 30 szt. w reklamówce), rowery, klucze do pojazdów i inne, torebka bez dokumentów, torba na ramię (bez dokumentów), dokumenty takie jak: dowody rejestracyjne pojazdów, dowody osobiste, tablice rejestracyjne i naczynie liturgiczne.
Jeżeli możliwe jest ustalenie właściciela znalezionej rzeczy, zostaje on zawiadomiony
i wezwany do jej odbioru. W sytuacji, gdy nie jest możliwe ustalenie właściciela danej rzeczy, Biuro umieszcza na stronie internetowej BIP, stronie starostwa oraz na tablicy w budynku urzędu ogłoszenie o znalezieniu danej rzeczy. W przypadku nieodebrania depozytu w ciągu 3 lat od dnia dostarczenia zawiadomienia, Biuro przygotowuje wniosek do sądu rejonowego o stwierdzenie przejścia depozytu na rzecz Skarbu Państwa. Jeżeli sąd tak orzeknie, rzecz likwiduje się lub sprzedaje. Do tej pory nie było sytuacji wymagających wystąpienia do sądu.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?