Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Po sylwestrze łodzianie ruszyli na zakupy

(tj)
Klientów do galerii handlowych przyciągnęły głównie bonifikaty w sklepach z odzieżą.
Klientów do galerii handlowych przyciągnęły głównie bonifikaty w sklepach z odzieżą.
Centra i galerie handlowe przeżywały w weekend oblężenie.

Przeceny i obniżki przyciągnęły łowców okazji, którzy w sobotę i niedzielę zrobili rekordowe zakupy. Tłumy były zarówno w Manufakturze, jak i w Galerii. Tłok panował w Ikei. Wszędzie były kłopoty ze znalezieniem miejsca dla samochodu. Aby wjechać na parking do Galerii, trzeba było stać w kolejce aż do ul. Sienkiewicza.

- Przed świętami też było sporo klientów, ale dopiero obecne obniżki cen spowodowały, że ludzie nie tylko oglądają rzeczy, ale również je kupują. Sprzedajemy trzy razy więcej towarów niż w normalnym okresie - mówi pracownica w dużym sklepie z ubraniami w Galerii. - Sporo asortymentu już wyprzedaliśmy. Jeszcze paręnaście dni i wejdą nowe kolekcje.

- Ciuchy przecenione naprawdę dobrze się sprzedają. Począwszy od podkoszulków, przez spodnie, swetry, na kurtkach kończąc - dodaje sprzedawczyni w sklepie Zara.

- Sprzedaliśmy dwa razy więcej rzeczy niż normalnie, głównie T-shirtów z krótkim i długim rękawem. Klienci chętnie kupują również swetry, spodnie i kurtki, które są tańsze nawet o 50 proc. - usłyszeliśmy w sklepie Esprit.

- Nauczyłam się kupować właśnie wtedy, gdy ceny spadają o 40 - 50 procent - mówi Justyna Marczyk, nauczycielka, która razem z mężem wybrała się w sobotę na zakupy. - Mam upatrzone ciuchy i jeśli są na wieszakach, to się nie zastanawiam.

Mnóstwo osób biegało w weekend po Media Markt, które właśnie na 2-3 stycznia ogłosiło akcję kupowania bez VAT, czyli wszystkie towary RTV TV AGD oferowane były w cenach pomniejszonych o 22 proc. Niektórzy klienci przekonani byli jednak, że część produktów tuż przed promocją… podrożała.

- W ubiegłym tygodniu oglądałem telewizor LED, którego cena wynosiła 3 tys. 999 zł - mówi pan Henryk. - W sobotę znów się wybrałem skuszony reklamą, ale mocno się rozczarowałem. Ten sam telewizor kosztował bowiem ponad 5 tys. zł. Nawet więc po odliczeniu 22 proc. wychodzi drożej niż przed promocją. To jakiś absurd.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto