Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pasaż Grunwaldzki ma trzy nowe marki (FOTO)

Łukasz Bronicz
Monnari, Esotiq i Ziaja - lokale tych firm zostały otwarte w Pasażu Grunwaldzkim. Dzięki temu galeria powiększyła wybór markowej odzieży, bielizny i kosmetyków.

Salon Monnari jest umiejscowiony na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię 215 mkw. Na rynku polskim marka jest obecna od niemal dwudziestu lat, oferując odzież kobiecą charakteryzującą się połączeniem klasyki z najnowszymi trendami. Ofertę sklepu poszerzają element garderoby plus size, a także obuwie i torebki.

Również na poziomie +1 znajduje się salon z bielizną Esotiq. Marka jest znana z bielizny modelującej, ale w ofercie znajdziemy także koszulki, piżamy, szlafroki, stroje kąpielowe czy linię produktów dedykowaną mężczyznom. Na miejscu można także skorzystać z pomocy brafitterki, która dopasuje odpowiedni biustonosz.

Ostatnim nowym lokalem jest salon Ziaja dla Ciebie - punkt polskiej sieci farmaceutyczno-kosmetycznej. Na miejscu można kupić kosmetyki Ziaja, dermokosmetyki Ziaja med, a także preparaty dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych - Ziaja PRO. Salon znajduje się na poziomie 0.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto