Witając gości prezes Clareny Patricia Popławska wspomniała otwieracie swojego pierwszego sklepu kosmetycznego we Wrocławiu. Już wtedy jej drogeria wyróżniała się polskim asortymentem i indywidualnym doradztwem wykwalifikowanych kosmetologów. Kiedy niecałe dwa lata później Patricia Popławska stworzyła markę Clarena postanowiła zachować te standardy i uczynić z nich podstawę filozofii swojej firmy.
W ciągu kilku lat stała się jednym z największych w Polsce producentów kosmetyków profesjonalnych, który wciąż wyróżnia się indywidualnym podejściem do piękna. Klienci Clareny przy wyborze kosmetyków zawsze mogą liczyć na bezpłatne konsultacje z ekspertami i dobór optymalnego dla nich programu pielęgnacyjnego. Firma wprowadza w swoich punktach także najnowsze rozwiązania takie jak nowoczesna, komputerowa analiza skóry. Dokładnie taką można wykonać codziennie w najnowszym punkcie Clareny działającym w samym sercu Wrocławia, w Pasażu pod Błękitnym Słońcem.
Codziennie czekają tam na nas również najlepsi kosmetolodzy, którzy służą poradą i pomogą rozwiązać wszelkie problemy związane z kondycją naszej skóry. Zarówno komputerowa diagnostyka skóry, jak i porady ekspertów są bezpłatne. Na miejscu można oczywiście kupić także wszystkie kosmetyki z oferty marki Clarena przeznaczone do domowej pielęgnacji.
Uroczyste otwarcie sklepu Clareny zamieniło się w wieczór pełen atrakcji. Na zaproszonych gości czekał szereg niespodzianek. Prezentację nowego sklepu Clareny uświetnił m.in. wykład „Kokieteria w biznesie” dra Aleksandra Binsztoka oraz ciepło przyjęty przez publiczność pokaz mody najnowszych kolekcji marek Victor Boutique, Marc Cain oraz Baldinini. Spotkanie było także okazją do indywidualnych rozmów z kosmetologami Clareny i skorzystania z ich doświadczenia. Duże zainteresowanie wzbudziła prelekcja Małgorzaty Pindur - kierowniczki działu wdrożeń w firmie Clarena pt. „Wiosenne przebudzenie z Clareną”, podczas której zostały omówione niezwykłe właściwości innowacyjnej witaminy U, którą marka wykorzystuje w swoich kosmetykach.
Wieczór umilił także widowiskowy pokaz mistrzów sushi z Fresh Corner zakończony poczęstunkiem japońskich przysmaków oraz konkursy z cennymi nagrodami – m. in zestawami kosmetyków, zaproszeniami na zabiegi do salonu Clareny oraz samochodami Toyota z pełnym bakiem wypożyczanymi na cały weekend. Nie zabrakło również fantazyjnych słodkości na deser przygotowanych przez Muffiniarnię, które świetnie pasowały do długich rozmów przy kawie.
Parterami wydarzenia byli: Muffiniarnia, Marc Cain, Baldinini, Victor Boutique, Pasaż pod Błękitnym Słońcem, Bank PKO S.A., Toyota, Fresh Corner i Fedoryszyn.
Atelier marki Clarena znajduje się w Pasażu pod Błękitnym Słońcem, ul. Rynek 7 i ul. Kiełbaśnicza 3/4. Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku 10:00 – 18:00, sobota 11:00 – 15:00.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?