Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mimo kryzysu, Magnolia Park ma coraz więcej klientów

AS, IP
Przez pierwsze sześć miesięcy 2012 roku centrum handlowe odwiedziło 4,6 miliona klientów. To najlepszy wynik do 2007 roku, od momentu otwarcia galerii.

Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu odnotowało w pierwszym półroczu 2012 roku najlepsze wyniki od otwarcia galerii w 2007 roku, przyciągając blisko 4,6 miliona klientów, co oznacza wzrost liczby odwiedzających o 5,4% w porównaniu z pierwszą połową ubiegłego roku.

Obroty najemców galerii wzrosły łącznie o ponad 10% w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. Dodatkowo w pierwszej połowie 2012 roku Magnolia Park pozyskała siedmiu nowych najemców, trzy lokale zostały przebudowane, a dwa zmieniły lokalizację.

Wyniki te są efektem nowej strategii rozwoju centrum handlowego realizowanej przez jego właściciela, Blackstone Real Estate Group, we współpracy z firmą Master Management Group, odpowiedzialną za wynajem powierzchni i marketing centrum.

Strategia na przyszłość obejmuje kolejny etap rozbudowy Magnolia Park.

Zobacz również: Rozbudują Magnolię
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników Magnolia Park w pierwszej połowie 2012 roku. Wzrost liczby odwiedzających świadczy o tym, że nasza oferta jest dla mieszkańców Wrocławia coraz bardziej atrakcyjna, a realizowane przez nas wydarzenia stanowią dla nich ciekawą formę spędzania wolnego czasu. Chcemy, aby nasze centrum handlowe było dla klientów idealnym miejscem spotkań, zakupów i rozrywki” – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto