Jak być modną tej jesieni, nie wydając fortuny? Prezentujemy krótki przewodnik po najważniejszych jesienno-zimowych trendach oraz kilka wskazówek, dzięki którym możemy sporo zaoszczędzić.
Co będzie modne?
Przyjrzyjmy się teraz nadchodzącym trendom. W tym sezonie najważniejszymi kolorami będą czerń, czerwień, królewski amarant oraz kolor biskupi. Jeżeli chodzi o wzornictwo, absolutnym hitem tego sezonu jest krata oraz nadruki z motywami zwierzęcymi (od klasycznej panterki przez zebrę, aż po żyrafę).
**Czytaj także:
Luke zaprezentował: czerń, biel i szarość [ZDJĘCIA]**
Równie popularne będą wzory z lat 70., zwłaszcza na fasonach typowych dla tamtego czasu. Do łask projektantów powrócił także aksamit, zapewne ze względu na to, iż pasuje do wielu fasonów w stylu retro, które także podbiły wybiegi. Zadowolone powinny być też fanki skóry. Nadal będzie ona bardzo modna, jednak nastąpi pewne przesunięcie akcentu – rockowy styl będzie wypierany przez kolory i fasony bardziej podkreślające kobiecość.
Jeśli chcesz być w zgodzie z trendami, powinnaś zaopatrzyć się w odpowiedni krój spodni – w tym sezonie niezwykle modne będą spodnie ¾ z szerokimi, luźnymi nogawkami. Jednak na ten fason trzeba uważać, ponieważ nie na wszystkich wygląda dobrze. Bez obaw mogą sobie na niego pozwolić kobiety o figurze modelki.
**Czytaj także:
Dobrze dobrana biżuteria do dekoltu [ZDJĘCIA]**
Z racji zbliżającej się jesieni, trzeba także pomyśleć o okryciu wierzchnim. Jeśli chcesz być modna w tym sezonie, koniecznie wybierz płaszcz o zaokrąglonej linii ramion, uszyty z kraciastej wełny. Najlepiej, by był to płaszcz typu oversize, gdyż właśnie takie fasony królowały na wybiegach. Jeżeli chodzi o zestawienia odzieży, to jednym z aktualnych trendów będzie ubiór warstwowy, na tzw. „cebulkę”. Najlepiej, by warstwy miały różne długości, dzięki czemu podkreślimy je – a o to chodzi. Dominującym dodatkiem będą wyróżniające się rękawiczki, najlepiej długie. Co ciekawe, mogą być one noszone także bez okryć wierzchnich.
Trwałość przede wszystkim
Ludzie chcą kupować rzeczy trwałe i dobre jakościowo, zwłaszcza w dobie wszechobecnego kryzysu. Da się zauważyć, iż projektanci to dostrzegli, ponieważ nie kreuje się już jednosezonowych trendów, które po krótkim czasie stają się nieaktualne. Na wybiegach króluje klasyka i trwałość.
**Czytaj także:
Modowe pożegnanie lata [ZDJĘCIA]**
W związku z tym warto odwiedzić Centrum Outlet Factory – proponowana odzież, obuwie oraz dodatki są nie tylko bardo dobrej jakości, ale także są od 30 do 70 proc. tańsze niż w regularnych galeriach handlowych. Dlatego też najważniejsze jest, by propozycje projektantów stanowiły dla nas inspirację, a nie sztywny wyznacznik tego, co powinno się nosić, a czego nie.
Marka Factory
Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Factory jest pierwszą i największą siecią centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30% do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra Outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.
Chcesz wiedzieć więcej, to polub nas na :
ŻYCIE i STYL**Widziałeś fajną kolekcję, byłeś na pokazie mody, interesujesz się modą lub sam szyjesz kolekcje,
NAPISZ ARTYKUŁ, lub
DODAJ GALERIĘ ZDJĘĆ**
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?