Zobacz też: Chamlety 2013: Wybiorą najgorsze reklamy [zdjęcia, wideo]
Do czwartej edycji Chamletów nadesłano 400 niezwykle kiepskiej jakości prac. W większości były to propozycje w kategoriach druk i internet. W trakcie tej edycji festiwalu Chamlety 2013 29 listopada po południu specjalnie zaproszeni goście wygłosili prelekcje oraz poprowadzili w klubie Puzzle warsztaty kreatywne pod hasłem "jest źle. można inaczej". Dopiero potem w auli WPAiE Uniwersytetu Wrocławskiego ogłoszono zwycięzców.
Zwycięzcy Chaletów 2013, z podziałem na kategorie:
- REKLAMA DRUKOWANA:
UL.RUSAŁKA – za reklamę "Nie daj się gruchać, kupuj u swoich"
- REKLAMA TELEWIZYJNA:
Społeczna Akademio Nauk – za reklamę "Pudzian reklama SAN.edu.pl"
- REKLAMA INTERNETOWA:
Bettson – za kampanię "Szkoła Pokera z Joanną Krupą"
- REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA:
Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – za reklamę "Zespół Downa"
- PROGRAM COMMUNICATION DESIGN:
Jeronimo Martins Polska – za kampanię "Biedronka – My Polacy tak mamy!"
Nagrodą, jak zwykle, jest zgnieciona kartka. Nigdy żaden z laureatów konkursu nie pofatygował się po osobisty odbiór tego wyróżnienia. I trudno się dziwić.
Jury konkursowe:
prof. Michael Fleischer / Uniwersytet Wrocławski
prof. Grażyna Habrajska / Uniwersytet Łódzki
prof. Alosza Awdiejew / Uniwersytet Jagielloński
dr Michał Grech / Uniwersytet Wrocławski
Dirk Henkelmann / dyrektor kreatywny agencji dundp www.dundp.com, były dyrektor kreatywny agencji TBWA\ Berlin oraz niehonorowy członek jury, mgr Mariusz Wszołek / Uniwersytet Wrocławski
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?