Jak powstawały legendarne kampanie takich marek, jak Apple, Nike i MTV? Czy reklama to "trujący gaz" i źródło chaosu w naszych głowach i miastach, czy może ogromny biznes, który wpływa na naszą wrażliwość i przyzwyczajenia? Czy polska myśl kreatywna nadąża za światowymi trendami?
Na takie pytania będą odpowiadać uczestnicy 4. edycji Pogaduch Blogerów. – Od trzech lat prowadzimy z Bartkiem Idzikowskim bloga Studiumprzypadku.com i chcieliśmy spotkać całą społeczność blogerów. Na początek skromnie i kameralnie spotkaliśmy w knajpie "Pogaduchy" na Nowym Dworze. Okazało się, że we Wrocławiu jest bardzo wielu blogerów i trzeba przenieść nasze spotkania na większe forum – opowiada Tomasz Kudla, współorganizator imprezy prowadzący na co dzień agencję zajmującą się mediami społecznościowymi.
Na spotkanie zaprasza Studiumprzypadku.com przy współpracy z Kinem Nowe Horyzonty. O tym, że bloger powinien spotkać się z innymi ludźmi w realu, chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Każdy człowiek potrzebuje przecież rzeczywistego kontaktu z innymi ludźmi, wymiany myśli i poglądów.
– Dzięki spotkaniom nawiązujemy wiele znajomości, wystarczy, że na facebooku zamieścimy jeden post, a już odzywają się blogerzy – opowiada Tomasz Kudla. – To po prostu sprawia nam przyjemność – dodaje.
23 lutego o godz. 17.30 w sali nr 8 w Kinie Nowe Horyzonty (ul. Kazimierza Wielkiego 19-21a) spotkają się blogerzy z Warszawy, Krakowa, Łodzi, Gdańska czy Poznania. I – oczywiście – z Wrocławia.
Podczas spotkania planowana jest projekcja filmu "Sztuka reklamy" Douga Preya (początek o godz. 19.30).
"Sztuka reklamy" to opowieść o przemyśle reklamowym, który współcześnie nie jest już "tylko reklamą" czy marketingiem, ale czymś więcej.
Bilet na film (15 zł) jest jednocześnie biletem wstępu na wykłady i debatę przed seansem. Wśród zaproszonych panelistów znaleźli się Aleksandra Stępień – prezeska stowarzyszenia "Miasto Moje a w Nim", walczącego z chaosem wizualnym w przestrzeni publicznej oraz Maciej Budzich – autor bloga (i vloga) o mediach, marketingu i reklamie mediafun.pl, który wciąż zastanawia się, czy reklama kłamie.
Bilety dla osób aktywnie prowadzących blogi i vlogi będą dostępne na fanpage'u studiumprzypadku.com:
https://www.facebook.com/studiumprzypadku
– gdzie podając jedynie imię, nazwisko i adres swojego bloga, będzie można odebrać bezpłatną wejściówkę na całe wydarzenie. Kino Nowe Horyzonty zapraszamy również przedstawicieli agencji reklamowych, public relations i interaktywnych oraz fanów, którzy będą mieli okazję spotkać autorów blogów, które czytają i vlogów, które obserwują.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?