- Taka reklama byłaby świetnie widoczna, zwłaszcza z góry. Telewizje całego świata pokazywałyby ją nawet kilkanaście razy dziennie, przynajmniej podczas trzech dni czerwca, gdy we Wrocławiu rozgrywane będą spotkania mistrzostw Starego Kontynentu. - powiedział nam Michał Janicki, wiceprezydent Wrocławia, odpowiedzialny za mistrzostwa Europy w naszym mieście.
JAK MIAŁA WYGLĄDAĆ GALERIA, KTÓRA NIE POWSTANIE PRZY STADIONIE NA PILCZYCACH (WIZUALIZACJE)
Janicki zdradził nam, że prowadzone są już rozmowy z potencjalnym reklamodawcą. Jednocześnie urzędnicy dyskutują o projekcie z UEFA, która musi na niego wyrazić zgodę.
Jak może wyglądać reklama na Pilczycach? Albo będzie to gigantyczna płachta widoczna właściwie tylko z lotu ptaka, albo wielki balon, zacumowany przy ziemi. Oczywiście, oba warianty można połączyć. Choć dziś wydaje się, że na położenie tak dużej płachty trudno będzie znaleźć chętnego i skończy się na postawieniu balonu.
Jeśli pomysł wypali, to nie dość, że rozgrzebana inwestycja zostanie schowana, to jeszcze miasto może zarobić na tym spore pieniądze. Ile? Nie sposób tego oszacować. Dla przykładu powieszenie wielkiej reklamy na kamienicy w centrum Wrocławia kosztuje miesięcznie ok. 20 tys. zł.
Czytaj też: Koniec marzeń o galerii Śląska
Zobacz, co jeszcze pisaliśmy o galerii Śląska przy pilczyckim stadionie
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?