Wybierz region

Wybierz miasto

    Mecz Gwiazd PLKK

    Autor: (CYP)

    2002-02-21, Aktualizacja: 2004-12-18 01:08

    Cztery zawodniczki z dolnośląskich klubów wystąpią 3 marca podczas Meczu Gwiazd Polskiej Ligi Koszykówki Kobiet w Polkowicach. W zespole Zachodu wystąpią Agnieszka Szott i Jenny Mowe (TOYA Ślęza Wrocław) oraz Justyna ...

    Cztery zawodniczki z dolnośląskich klubów wystąpią 3 marca podczas Meczu Gwiazd Polskiej Ligi Koszykówki Kobiet w Polkowicach. W zespole Zachodu wystąpią Agnieszka Szott i Jenny Mowe (TOYA Ślęza Wrocław) oraz Justyna Kłosińska i Monika Gonciarz-Ciecierska (CCC Aquapark Polkowice).

    W głosowaniu na pierwsze piątki drużyn Wschodu i Zachodu, które odbyło się w internecie oraz na łamach prasy, oddano ponad 63 tysiące głosów. Drugie piątki Wschodu i Zachodu wybrali trenerzy najlepszych drużyn ligowych po rundzie zasadniczej: Krzysztof Koziorowicz (Lotos VBW Clima Gdynia) oraz Mirosław Trześniewski (MTK Polfa Pabianice).

    Składy zespołów. Wschód: Małgorzata Dydek (Lotos VBW Clima Gdynia) 2343 głosów, Elżbieta Międzik (SMS Warszawa) 2258, Anna Wielebnowska (Wisła Kraków) 1918, Patrycja Czepiec (Wisła) 1727, Beata Krupska-Tyszkiewicz (Łączność Olsztyn) 1671 oraz Elen Szakirowa (Lotos), Katie Smith (Lotos), Joanna Cupryś (Lotos), Daiva Jodeikaite (ŁKS Łódź), Oksana Dołgorukowa (Meblotap AZS Lublin). Zachód: Agnieszka Szott (TOYA Ślęza Wrocław) 3009, Monika Gonciarz-Ciecierska (CCC Aquapark Polkowice) 2372, Anna Kędzior (Cukierki Odra Brzeg) 2037, Olga Muraszkina (Cukierki) 2012, Dilara Wieliszajewa (Cukierki) 1671 oraz Jenny Mowe (TOYA), Elżbieta Trześniewska (Polfa Pabianice), Sylwia Wlaźlak (Polfa), Edyta Koryzna (Polfa), Justyna Kłosińska (CCC Aquapark).

    Sonda

    Trwają tegoroczne egzaminy dojrzałości. A jak Ty wspominasz swoją maturę?

    • nie byłoby źle, gdyby nie to, że wszyscy dopytywali czy się uczę i niepotrzebnie mnie stresowali (38%)
    • moja matura to najłatwiejszy sprawdzian, jaki miałem w życiu (33%)
    • nie zdawałem matury (16%)
    • to był horror, zadania były trudne i nieadekwatne do tego, co robiliśmy na lekcjach (14%)